dilluns, 15 d’octubre del 2012

Comiat plaent


La carn és feble, i compartir plaers amb algú que m'agrada, encara que no n'estigui enamorada, és una temptació massa gran. Dubto, per que cedir en aquesta petició, vol dir perdre la determinació i fer trontollar la meva decisió. Però en Píter m'està retenint entre els seus braços. M'ha agafat de cantó i em té a sobre de les cames. Noto la seva erecció contra el meu maluc i al seu contacte em torno inflamable. Ell no espera la meva resposta. M'agafa la cara entre les mans i em besa a poc a poc, obrint-se pas amb la llengua sense deixar de moure els seus llavis molsuts contra els meus. La pressió d'aquella protuberància que s'espandeix contra el meu maluc, fa que tota la meva sang es concentri en el mateix punt, i deixo escapar un suspir de plaer inesperat quan una de les seves mans em puja des del genoll fins al punt on s'uneixen les meves cames. Deixa la mà en aquell punt, sense moure-la. Em frego contra ella, gairebé sense ser-ne conscient, com un acte reflex. Ell s'ho pren com una invitació i introdueix la mà per dins de la meva roba interior. Quan noto els seus dits calents, pell contra pell, s'em contrauen tots els músculs de la part inferior del cos. M'acaricia i sé que ja no li podré negar res en tota la nit.

Ens treiem la roba amb presses. Estem bruts. Hem passat moltes hores fent esforç físic, i fem olor a suor. En Píter em porta en braços fins a l'aigua del rierol proper. Jo no tracto de desfer-me de la seva abraçada, ara ja és massa tard per fer-se enrera, perque sap que el desitjo, i perque no m'importa concedir-li aquesta darrera voluntat. Entrem dins l'aigua càlida i neta a poc a poc, sense pensar en les criatures que hi viuen, sense por a cap perill que hi pugui haver, i sense amoinar-nos per qui ens pugui estar mirant. Només ens delim pel plaer i jo em deixo fer, submisa a cada gest d'en Píter.

Em passa les mans mullades per tot el cos, i s'atura al meu entrecuix. Quan creu que estic prou neta, comença la seva ruta dels sentits. M'abraça fort contra ell, i em clava el seu membre dur contra el ventre. Em torna a besar, aquest cop amb més força, deixant-me sense aire i profanant cada racó de la meva boca amb la seva llengua hàbil i juganera. Després em deixa anar, es separa de mi un instant, contemplant-me gairebé amb veneració, i em comença a recòrrer el cos amb les mans, tan a poc a poc que em sembla que no arribarà mai allà on l'espero, humida i servil. Les seves mans s'aturen al meu melic, i canvien de recorregut, lliscant cap a les meves natges. Es queden allà mentre la seva boca busca els meus mugrons, que s'inflen ràpidament amb el contacte de la seva llengua. Primer s'enjogassa amb el dret, i s'hi està una bona estona, robant-me suspirs de plaer cada cop més forts i més seguits. Després canvia d'objectiu, i captura l'altre mugró, encara sec i tou. Després, m'allibera les natges, i m'agafa els pits amb les mans, ajuntant-los i omplint-se la boca amb tots dos mugrons,  i noto com gairebé em fan mal, de tan durs que estàn. Estic a punt d'esclatar. Noto com un dit em llisca a dins, fent fricció contra la meva vulva, i ja no puc més. Em lliuro a un orgasme pur i intens, i en Píter no para, continua succionant els meus mugrons amb força i acariciant la meva vagina amb suavitat. Gemego, no sé si per plaer o suplicant un respir. La sang em batega entre les cames i em noto extasiada. En Píter em deixa recuperar el ritme de la respiració, i ens mirem en silenci. Les galtes em cremen, i em noto feixuga i cansada, com si hagués fet un gran esforç.

Sento que estic en deute amb ell i sé el que més trobarà a faltar, així que decideixo complaure'l. M'ajupo davant d'ell i ell obre la boca, sorprés per la meva ràpida recuperació. No diu res. No cal. Els nostres silencis són part de la màgia del moment. Les paraules podrien trencar l'encís i recordar-nos que és el darrer cop que estem així. Li beso el melic i vaig recorrent amb la llengua els darrers centímetres que em separen de la seva part més íntima. Abans de fer el que em disposo a fer, el miro als ulls. Ell m'observa amb ulls impacients, expectants, i els seus llavis semioberts semblen encara afamats de mi. Agafo amb suavitat el seu membre i començo el joc.

Me l'introdueixo a la boca molt a poc a poc, fent que l'acció s'eternitzi mentre la meva llengua s'amotlla a aquell intrús tan dur. M'agrada sentir-lo dins la meva boca, i sé que trobaré a faltar moments com aquest. M'encanta aquesta sensació, saber que tinc el poder de fer-lo gaudir o de fer-lo patir, i per un moment em sento culpable, perque en el plànol dels sentiments, també és així. Aparto aquests pensaments i m'esmerço en el que estic fent. La fricció dels meus llavis amb la seva pell tibant fa que s'endureixi encara més, i noto com se m'hipersensibilitza cada milímetre de la boca, mentre tracto de donar-li tot el plaer que sé que puc donar-li amb la meva llengua. Ell exhala un suspir i em diu que pari, però no ho vull fer. Continuo succionant a un ritme suau però ferm. Noto com se li tensa tot el cos i apreto la seva erecció entre els meus llavis amb més força, mentre moc el cap endavant i endarrera. M'agafa les temples amb les mans i fa que el torni a mirar als ulls. El miro un instant, però no vull distraccions. Noto un regust salat a la boca. Empasso la petita gota de líquid preseminal i quan crec que en Píter està a punt d'ejacular, accelero el ritme dels meus moviments.

Però ell s'aparta de mi bruscament. M'agafa sobtadament i sortim de l'aigua. En menys d'un segon m'ha estirat a terra, sobre la molsa suau i fresca. M'observa un moment abans de deixar-se caure a poc a poc entre les meves cames i els meus braços, que s'obren anhelants al seu contacte. Aleshores, em penetra gairebé amb violència, i una onada de sensacions contradictòries em recorre el cos. Plaer. Dolor. Tot alhora. M'envesteix de nou, mantenint un ritme dur, implacable. Està desfogant-se, deixant anar la seva ràbia, la seva frustració, en aquest darrer enllaç físic que compartim. Li clavo els dits al pit, queixant-me, però els meus gemecs em traeixen, i ell continua clavant-se dins meu cada cop més ràpid i més dur. Els engonals em fan mal a cada escomesa, però el meu cos s'inclina per rebre'l, i arquejo l'esquena alçant els malucs per tractar d'aconseguir més fricció, a la recerca d'un nou orgasme que em compensi el dolor de la primera penetració. Aleshores en Píter s'apreta contra mi uns segons, i em besa lentament, i em sé a punt del desmai. M'escorro, amb la seva darrera escomesa, i les forces em fugen del cos amb un darrer suspir, exhalant el seu nom.
-Júpiter...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada