dijous, 20 d’octubre del 2011

Caminant del Cel Solar Roig

Sóc Òliba, Caminant del Cel Solar Roig.

És el meu horòscop maia. Hi ha qui creu en el zodiac dels dotze signes. Hi ha que no creu en res. A mi m'agraden les antigues creènces maies. A més, l'òliba és un dels éssers vius que més em fascinen, de la Terra. Així que m'agrada molt ser-ho simbòlicament.

Abans d'embarcar a la nau, em vaig fer un petit tatuatge del meu símbol a darrera d'una orella. Va ser una decisió impulsiva, per simple curiositat. Però em va agradar. Va ser només un moment. En menys d'un minut ja tenia tot el tatuatge integrat a la pell, per sempre més. O fins que em cansès d'ell.

Aquesta és la descripció del que sóc, segons els maies. No sé si és cert, però m'agrada la definició.


_______________________________
Caminant del Cel Solar Roig
Poder de l'espai
Segell   13
Kin    113
Any de la Lluna Elèctrica Roja. Poder de l'aigua universal
4ª Lluna:Òliba autoexistent.   Poder de  Definir
L'Òliba, animal nocturn i misteriós, és el signe més màgic i profund
de tot l'horòscop maia. Poseeix una capacitat especial per fer aflorar
el subconscient dels demés, així com per trobar coses, persones, idees perdudes o oblidades. Disposa també d'una gran sensibilitat per tot ho místic i misteriós. La seva principal virtut és la intuició, que rara vegada li falla. A l'iniciar una relació pot semblar tímid/a , però després s'obre del tot quan és estimat/da.
Llei de reencarnació.
Connexió dimensional de cel i terra.
De la raça roja, és el poder de l'espai, ella s'allibera i allibera als demés, trenca barrots, estructures o prejudicis i surt a volar. S'adona de les coses abans que la resta, observa i vigila al seu voltant per saber tot el que passa.
És qui explora l'espai intern i extern, el que uneix el cel a la terra, aliniant les seves energies per poder canalitzar-les.
Les persones d'aquesta tribu són lliures per naturalesa, necessiten espais amplis per viure, els agrada viatjar, explorar, estar a l'aire lliure, són desafiants, obstinats, lluiten pels seus principis, molt emocionals, ansien la pau i l'harmonia, i estàn a la recerca constant.
Si estàn "desperts" exploren l'espai intern propi i dels demés. La seva acció és explorar. Un caminant del cel "adormit " pateix el "tancament" i cau amb facilitat a la depressió, no supera ses limitacions.
És un Portal d'Activació Gal·làctica.

_____________________________

Hi ha frases que són estranyes (Sóc un portal???) però suposo que a l'època dels maies devien tenir sentit. O potser era una anada d'olla d'uns quants xamans fumats davant una foguera encesa amb fongs al·lucinógens. M'agraden les coses rares, i quan no les entenc, encara m'agraden més, perque em desperten la curiositat, i aleshores no paro fins a desvetllar el misteri. Crec que és aquesta curiositat la que em va ficar en aquesta aventura. Més que no pas els diners que guanyaré, més que la fama, més que figurar als llibres d'història humana. La curiositat de saber que hi ha més enllà dels límits que coneixem. El desig de caminar per llocs que mai han sigut trepitjats, per explorar, per descobrir coses que encara no es poden ni imaginar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada